Black Moustache

Sjuk

YEAH! that sucks apansikte. 
Dricker varm hostmedicin, ätit alvedon, iprem, sughalstablett, har värmekudde och mår as illa.
MEN jag har ingen feber vilket gör det okej att dra in till stan imorgon ^^
Träffar Fredrik där ist. Han skulle tydligen träffa någon pangbrud som han ska mysa med. LOL, nej men hans kompis.
EHM, JAAA C: Så jag får sovmorgon och tid för läxor och värktabletter.
Jag har gjort många inlägg idag ... D: 
Derp, inget liv? Oh ja!

Ska göra läxor nu med.
Så typiskt mej att dra ut på tiden till alldra sista minuten. Eller vad fan jag nu gör.

kram.
OH YEAH! Mitt hår är alldeles blekt nu ;_; Ska färga luggen blå imorgon morgon ^^ HAHA, men det lila/grå får hänga kvar. Orkar inte fixa till det och jag har ingen färg. Ska dock klippa det lite. Håret är sjukt ojämt. Jätte uppklippt på huvudet och sedan längre ned står det ut som en morot sak .. lol, da fauq? Aja ^^
Godnatt c:

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-