Black Moustache

Da fauq

orkar inte. Min design cpar upp sig 5 gånger i minuten.
Låter det vara for now. Vet inte om det bara är min dator som det ser så ut men iaf.

Har för övrigt gått igenom ett helvete med So läxan som pappa hjälpte mej med. I don't think he gets it. Blev bara irriterad när pappa bad mej skriva av en bok med massor av skit information om typ .. I dunno massa ord jag inte kan stava till iaf. Hörde inte ens till ämnet så jag sa att jag behövde en paus och gick in på facebook ist ..

Dagen har varit sådär. Är sjuk som ett lejon. Ska egentligen städa and massa skit. Hela min familj är typ kräksjuk så jag väntar bara på att mitt moment ska komma fram.
Ugh, mår sämst ska dock ändå träffa Nesim imorgon som jag inte gjort på hela veckan eftersom jag varit rätt så upptagen.
Söndagen träffade jag dock honom och sov hos Amanda på kvällen. Asfiiiint c: She's my soulmate. Vi åt typ skit mycket godis and stuff och letade igenom alla skräckfilmer som fanns tills vi nöjde oss med någon random tortyrfilm :3 Vi är typ imuna mot skräck nu.

Uhm, så ja. Månagen, Valborg så åkte jag, Amanda, Sofia, Hanna, Simon och Elektra hem till Elektra och grillade och hade det så jävlans mysigt på kvällen. Elektra och lilla Simon blev ihop. Är en massa glad för det eftersom jag slitit som en åsna för att något ska hända.

Tisdagen gjorde jag för det mesta inte ett skit. Var dock ute och sprang i en halvtimma. Super skönt att jag nu har bestämt mej för att få upp min ultra dåliga kondition. Säckade ihop på golvet när jag kom hem och trodde att jag skulle dö.

Onsdagen var inget speciellt. Sprang ingen dock. Super jobbigt och fuckade upp mina ben totalt så på torsdagen blev jag sjuk och kunde knappt gå. LYCKAT! och på fredagen gick jag i skolan och gick hem och somnade framför tven till en massa film som visades. Fin kväll.


Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-