Black Moustache

Tack.

För alla fina kommentarer om mitt hår typ. Ah, för det var massor .__. TVÅ MEN ÄNDÅ.
Känner att jag är sämst. Inte bloggat på snart två veckor men typ. Ingen som läser min blogg eller nåt sånt så ah, typ vem bryr sig.
Typ, orkar inte skriva om mitt detaljerade liv. Lol, typ sovit hela veckorna nu känns det som. Ända roliga var nog att jag hade praao. I en goidsbutik i Hötorget. Elektra och Jacob hälsade på osv. Mys. Fick inte göra en himla massa men städade där och lite så.
Fick lite godis. 
 
I tisdags gick jag och Simon på Mindless Self Indulgence. Sjuukt jävla bra! Vi kom typ sist men det var knappt några folk och lokalen i Fryshuset är ju inte så stor så vi hamnade så att vi fick en as bra syn på Jimmy! c: Så jävla glad jag var den kvällen. Underbar musik. Ett av mina favoritband osv. De spelade typ deras kändaste låtar och det var underbart! Vill tillbaka :c
Hoppas dom kommer till Sverige igen!
 
Anyways. Deet var typ den veckan. Har egentligen hänt ett och annat men orkar bara inte skriva om det och det är nog inte värt för er att läsa heller ^^
 
Helgen började iaf med att jag och Jacob mötte Elektra i stan. Köpte hårfärg som jag tappade bort nu ;__; Fått mitt löshår och vill ha i det ju! :c'
Sedan drog vi hem till Elektra med Amanda, Irma, Lowe och Daniel. Mys typ. 
Var tvungen att åka hem vid typ tre på grund av mitt utegångsförbud som jag fick för att jag kom typ en halvtimme för sent JUST DEN DAGEN. Aldrig kommit försent annars. Mina föräldrar är små fjantar. 

Typ lördagen var jag hos Daniel med Lowe och Elektra. Fick inte sova där heller :c Hoppas på nästa helg nu när jag ska sköta mej i skolan osv. Typ om jag orkar. 
Söndagen var jag också hos Daniel. Mycket Daniel här. Ja.
 
Skolan gick bra denna måndag. Känns som en vänd punkt. Inga förseningar eller skolk! Stolt. Ska klara veckan ut nu. 
 
Helgen blir det typ fest :c Vill inte vara hemma medan mamma är packad och dansar med sina vänner. Därför blir det Daniel. Ye.
 
Kul, ska börja med läxorna nu som den duktiga elev jag är! 
Cp bilder från prao och en typ bild innan konserten för att jag inte orkade med att fota :c och söta Amda så klart på hennes hår typ bara. Ke.
 

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-