Black Moustache

Cause I just cant sleep, just cant eat, just cant do anything at all.

Irrelevant rubrik.
Är fett bra på att uppdatera. 
Sitter med huvudvärk och funderar om jag ska äta en av dom 8 munkarna jag köpte idag. Kanske, kanske inte. Sparar nog några..

Så dagen har varit cp och jag sprang en massa på idrotten. Wie, go me. Okej, jag gick väl mest. 
Alla tror att jag har bra kondis för att jag är smal men jag sitter mest hemma och kollar film och äter godis typ.
Varför jag är smal över huvudtaget är ett mysterium. 
Efter cp skolan åkte vi små tjejor in till stan för att vara coola och hänga på emoplattan. Ne, inte direkt. Gick runt där i mina vita leriga tights. Myys. 

Skulle gå  förbi mitt gamla dagis på vägen hem för att kolla med prao. Det var tydligen stängt och dom hade byggt om en massa på dessa 14 år så jag tappade bort mej lite :$ Det ser nu mera ut som ett spökhus. Bläh.
Instagrambilder för att jag är lat och en liten ful outfit på det. Ceewlt. 
Chill, ska skita i svenskan och kolla film ist. yolo typ.
 

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-