Black Moustache

Cp.

Dagen började med att vi kom extra tidigt för allmändbildandes prooov. wiiho. Typ skrev lite skit. Visste så klart typ bara Project Runway och skit.
 
Off topic. Min råtta föll nyss från min byrå. aj.
 
Lektionerna flöt på efter det. Gick bra och så. Efter skolan gjorde jag lite förträngda spanska prov och sedan 
 
kära lilla skit råtta bitit sönder mitt sista par hörlurar. Sur jag blev :c skit unge ska få stryk.
 
Vill shoppa. Någon måste kommer och shoppa med mej. Komsi komsi. Shoppingterapi behövs. Nu.
 
Somnade med blött hår igår. Inte kul alls. Dock fick jag till det lite snabbt ganska okej ^^
Blir pizza imorgon. ye. M. Älskar min pappa nu när min mamma varit borta i ca, 2,5 veckor nu. Han lagar typ aldrig mat så det blir skräpmat c:
 
 

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-