Black Moustache

Klagomål.

Hört att jag uppdaterar värre än Amanda. Wat is tis. Okej. Erkänner att jag inte har så mycket att skriva om och därför inte skriver om det då .____.'
Har förövrigt typ slutat ta egopics också. Känner mej  inte alls fin längre.. Ska fixa håret nu i veckan antar jag. Gå till frisören som ett litet mongo. Behöver verkligen jämna ut min blondering då den är as ful. Ska också klippa mej lite också. Pannlugg ska det bli! Woop woop. Fett hipster wipster.'
 
Sak samma. Gick igenom hela skolveckan utan att skolka direkt. Mycket duktig. Trött som satan.
mamma kom hem i fredags från New York. Hon hade köpt några äckliga parfymer som genast gick i slasken, man kan ju inte gå runt och lukta rävpiss men hon hade också köpt uberfina nagellack till mej! c: Super glad blev jag. 
Vi åt tårta och  jag gick och la mej jätte tidigt.
 
Åkte sedan till Hannah och var med Amanda och Irma. Världens mysigaste typ. Orkar inte. Jag kan fan skratta, se ut och vara precis som jag vill och dom gillar mej fortfarande. 
Vi såg massa hundar som alla skulle klappa och prata med :3 ye. Tittade på massa filmer och jag somnade relativt tidigt och vaknade först av alla när Hannahs pappa sa att det fanns pankakor men när jag och Hannah kom upp så fanns det inga :c LIIEES LIIEES. '
 
Fick suuuper söööta klääder och Haannah. Orkar inte. de var äckligt fina och hon bara gav bort dom sådär. Glad jag blev. Köpte en flaska Arizona Green Tea with Honey pga att flaskan var så vääldigt sööt! Fast den smakade bajs och jag lät ingen annan dricka upp den för jag samlar typ på coola flaskor ^^ 

Så idag kom jag hem runt fyra och hjälpte mamma med maten, städade rummet osv. Ska egentligen göra läxor men mitt huvud kommer explodera snart så jag har absolut ingen lust alls. Fy. orkar inte ens tänka på svenska presentationen eller spanskan </3
 
fuck shit. har inga bra bilder.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-