Black Moustache

Simpelt liv.

Funderar på att fixa om min design men jag orkar verkligen inte D: dööö.
Helgen var kuul typ.
Japan loppis i fredags, stor besvikelse men sällskapet gjord det någorlunda okej. Träffade massor av folk jag kände c: myys.
Iaf så var det ju huuuur lång kö som heeelst och då hade vi ju ändå kommit en stund innan det egentligen öppnade och sen när vi väl var där inne var lokalen pytte liten! Hittade typ inget snyggt utom några smycken, hade ändå inga pengar så livet suger.
Sov ensam den natten, hurr durr.
Amanda sov hos mej igåår. Lördags asså och vaknade nu idag av att min faster och mina små kusiner kom hit och klev på Amandas lösögonfransar osv. Det var kuul. Dom klämde sönder mina råttor :c Stackars Ninja som fick panik och trodde nog antagligen att döden var nära.
 
Åkte med familjen till Sickla idag och gick in i en uuurtråkig gråtta som jag bara ville somna i. Guiden var ju helt cp. Turen var lång och jag hade ont i ryggen :c 

Massor av bilder typ men är för trött för att ladda upp dom. Ne, hurrni. Nöj er med instagrambilder på gruvan ist.
 

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-