Black Moustache

Reach for the skyeline.

Hola, stannade hemma idag med en konstig mensvärk. Känner mej trött. Kommer inte upp på morgorna och nu är det till och med värre än vanligt. Behöver sömn. 
 
Jacob och Amanda ska sova hos mej på fredag. Kanske några fler. Kommer säkerligen somna klockan åtta igen ._. gör fan alltid det nu för tiden.
Känner mej också jätte stressad över att jag inte har prao ännu. Gav upp i början då jag bara blev nekad innan jag ens öppnat munnen. Surt, borde inte gett upp. Blir väl dagis. Inte så värst kul, gillar inte barn något speciellt men det är nära och bra. Plus att jag får leka en massa. Leka är kul.
 
Hade svenska presentation igår. As cp, sa fel två gånger. Var jätte nervös och alla skrattade typ hela tiden. Wat. 
Anyways. Det gick väl hyfsat bra iaf. Inget mycket mer att skriva typ. Ska försöka trappa ner på mina långa inlägg, har fått klagomål. 
Ska göra min källkritik nu typ.
 
slängde ihop ett onödigt collage. ye. 

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-