Black Moustache

Ah hej.

Igår var jag i skolan och så. Inget märkvärdigt direkt.
Därefter åkte Irma, Elektra, Hannah och jag runt i stan och typ höll med med varann <333
Nejmen vi kollade bio tider, åt mat osv tills Amanda kom och vi gick för att se Paranorman. Vi fick dock inte samma platser så det blev att vi satt på varsin sida av salongen typ. Det var bara vi som skrattade ):
Filmen var väl inte mindblowing direkt men den var ändå ganska bra.

Sen gick vi runt i stan lite mer och till sist åkte vi hem till men med lite läsk och chips. Kollade It's kind of a funny story och Jennifers body. Båda filmer som jag sätt. Somnade typ as tidigt :c

Amanda och Irma lagade frukost idag <3 så fina vänner jag har!
Åkte och fixade vaccin spruta sen direkt. Min sista livmoderhalscancer spruta! Nu kan jag ha sex och slippa könsvårtor!

Yes så, annars har jag väl bara skräpat runt, städat rummet och kollat på film.
Imorgon blir det en läx och slappdag. Mys.


Kommentera så är du söt.
» Flurp

Vi såg på Project X också (a)

2012-09-29 // 21:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-