Black Moustache

Derp.

 
Går inte i skolan  idag. Fan jag suger. Suger hårt. Vill kunna gå i skolan men fuck självförtroendet som säger att jag är värdelös. Jag vill ärligt dö. Bara dö.
 
lol, hej. Detta blev en klagoblogg på bara några veckor. Jag vill ha nya kläder, all the time. Vill vara snygg också och inga finnar.
Typ perfekta drömlivet. Vill också ha fint hår. 
Yep men så länge får jag ligga och ha världens magont. Bli arg och dö. yes.
 
hej. idag var man irreterad typ.
Äsch. Har också hundra fula bröstbilder på  min mobil som jag kanske ska ta bort :$ skickade till Viking då han sa att fula bröst inte existerade. BOY was he wrong. Finns fasiken hundra tusen fula bröst på internet. usch, scared for life.
Penis.
Jag vill ha klackar. Skit snygga skor med bredklack på typ 7 cm kanske. Det skulle vara fiint. Då blir jag runt 182 så ja. Det är väl okej. Fan ska jag inte ha snygga skor bara för att jag är lång? Lol, kommer säkert aldrig använda dom i skola då där alla är korta och redan retar mej för att jag är 175. Kan bli model osv. HAHAH, nej. blir asdålig på bilder shiiieeeet.
 
kanske ska göra läxor nu eller något. Är fakking deprimerad och ingen ser det. Kan heller inte prata om det. Har blivit diagnoserad 10000 gånger som deprimerad och sen så vill dom att jag ska prata om mina känslor och så pang blir munnen som en snigel. Shit. Måste prata med någon annars dör jag känner jag nu. 
 
Vill haaaa. skor. nu. tack. bajs söta på 12 cm klack :c fan hände med hennes tår måste jag under :$

Kommentera så är du söt.
» Sofie

SV: Hihi ja den är skitfiiin. Har aldrig sett någon liknande! Fast alla är det ju, kommer aldrig kunna bestämma mig. Dom får ligga kvar i önskelistan tills vidare ;)

2012-09-27 // 20:14:16

sv: Ah håller med, hennes blogg är väldigt bra! :) Tack för tipset! Kramar Louise Nosebleed!

2012-09-28 // 01:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-