Black Moustache

Hååååår.

Klickat hem asbilligt och asmycket blondt hår. Äkta dessutom för 140 kr. Det är så äckligt billigt så att det är läskigt. Fast det tar ju i och för sig drygt en månad att få men det är det värt ändå!

Så hej. skola idag. Det gick bra. Brände mitt No projekt. Blev glad. Hatade det jävla huset av hela mitt hjärta! Den brann som en liten majbrasa.
Så det var väl bra. Längtar till helgen. Vill ha en riktig massage också. Har ont i hela kroppen. 
Antar att jag och Hannah och typ massa fler ska ha tjejkväll med riktigt tjejiga grejor. Typ.

Yeh. Det var bajskorvar mat i skolan idag. Riktiga bajskorvar typ. Usch. 
Jag har inget att blogga om :c
 
Vill ha massa kläder och skor, men har inga peengar. Måste skaffa jobb med hyfsad lön. Fy. Jobbigt att vara ungdom. 
 
 

Kommentera så är du söt.

Då där skorna du tänker köpa är sååååå snygga!

Svar: Hihi, jag vet :3
createdbyella

2012-09-26 // 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-