Black Moustache

Nattskräck

Blir så glaad av kommentarer ^^ Får för lite av det. Plus att jag inte kan se min bloggstatistik så jag vet ju inte vem som kikar in ;cc

I alla fall så borde jag vara i skolan just nu men jag känner hur stressen biter i kroppen på mej så jag bestämde mej för att skita i första lektionen s: lite dumt och busigt så där.

Igår kämpade jag med spanska provet som jag ska göra idag men gav helt och hållet upp. Började nästan gråta av frustration! orkar verkligen inte med hela den här skolgrejen. Det är en månad inne på terminen från och med idag för att vara exakt och vi är översvämmade med läxor, prov och projekt. Det sliter så på livslusten. Skolan stryper hoppen om framtiden för mej.

Igrå fick jag reda på att min älskade kusin, som är som min lilla syster för mej, har fått nattskräck.
Varje gång hon ska sova och hamnar i stadiet mellan sömn och verklighet ser hon en man som håller fast henne. Han är ganska otäck och hon bara skriker rakt ut och är inte kontakt bar under hela natten. Någon måste sova med henne och vakta henne. Det är så otroligt hemskt!
hon får knappt någon sömn under natten då det händer om och om igen så hon sover under skoltimmarna istället.
Känner mej hjälplös :c Vill bara krama henne.
Jag hade också alltid mardrömmar varje natt. Jag kommer inte ihåg att det någonsin gick en natt utan en mardröm för mej. Det växte så klart bort men det var det hemskaste med min barndom.

Usch och fy. Tar mej nog till skolan snart om jag hittar strumpor D:
Kram.

Suddig och gammal biild :cc måste ta nya bilder :sq

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-