Black Moustache

Sjuk.

Vaknade 1.30 imorse och kräktes. Euw, mådde illa och hade magont. 
Låg i någon konstig ställning med rumpan i vädret och huvudet på kudden. Det var svårt att somna så. Fick inte mycket sömn. Ringde pappa imorse och han sjuk skrivde mej. 
Jag har seriöst typ världens bästa pappa. Han gjorde ärtsoppa med pankakor igår. Yum c: 
Idag är egentligen bästa dagen för att vara sjuk då vi bara har tre lektionen och jag behöver egentligen inga grejor från skåpet som jag hade tänkt ta hem så det är väl bra antar jag ^^ 

Har massor att skriva på svenskan. Har ännu inte bestämt mej om jag ska skriva min novell i Fantasy, Sci-fi eller Deckare så jag tänker skriva alla tre och sen kolla vilken som blev bäst. Typ, är löjligt intresserad av att skriva. HAr alltid velat skriva dessa noveller men jag har inte riktigt orkat och nu när det har med skolan att göra så tror jag att jag kommer skärpa mej. 
 
Jag är otroligt shopping sugen och hittade en stickad tröja och ett par svarta knästrumpor på Gina tricots sida. Vill ha. Är lite kär. Kvalite på stumpbilden då :c
 

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-