Black Moustache

Stannar hemma.

Mår dåligt, psykiskt. Behöver motivation i livet. Känner bara att dagarna rullar på utan mening. Känner mej som en stor klump av besvikelse för alla. Det har väl dels med skolan att göra sen så är det väl att jag ger upp för lätt.
Känner mej taskig. Som om jag inte är värd att ha vänner. Som om ingen egentligen gillar mej utan att jag mest är ful. Kanske jag är också.
Attentionwhooore. lol.
Fått diagnosen "deprimerad" av sös, bup och prima. Känner mej inte deprimerad. Känner mej mer som vilken tonåring som helst. men doktorer vet väl bäst antar jag.
Tycker också att ordet "depression" är underskattat av dagens ungdomar. Det slängs lite hit och dit. Ena dagen är man deprimerad och andra dagen är den bästa dagen i hela sitt liv.

Hjälp vad jag skriver. Nej, nu. Jag borde egentligen gå till skolan men gillar inte att gå när man gråtit på morgonen.
Äsch vad mitt liv låter dåligt här i min blogg. behöver motivation! Nu ska jag rycka upp mej. Vill egentligen gå i skolan och ha ett perfekt tonårsliv men det är sååå svååååårt.


Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-