Black Moustache

Fiskbubblor

Skolan är överskattat. Alla är sjuka och jag tappade lusten imorse. Stannar hemma idag. Kanske, kanske kommer senare. 
Anyways. Skolan har gått hyfsat. Kvarsittning på fredag. usch, jag vet inte. Livet  leker. typ.
Sov hos Irma i fredags. Tittade på massa fina filmer. Hipp Hipp Hora, Fucking Åmål, någon askonstig psykofilm och Barbie. Hihi c: Dagen efter sov vi hos Elektra och hon hade lagat jätte god mat ^^ 
Sen så har väl veckan fått gå lite som den velat. Lämnade blodprov i måndags. Missade första lektionen. Blodet är för att mina vitablodkroppar är alldeles för låga vilket antingen betyder att jag har en infektion i kroppen, vilket är väldigt farligt eller så betyder det bara helt enkelt att mitt imunförsvar typ inte finns. Det kvittar för mej. Jag mår iaf bra. Eller så kanske jag är sjuk hela tiden och bara har vant mej vid det ^^ Fett depp inlägg. 
YEAAAH, RAINBOWS AND PINK CUPCAKES.
 
Mamma och Pappa var på föräldrarmöte igår och kom hem hur glada som helst. Tydligen hade alla lärare massor av positiva saker att berätta. Lol, wut? Sak samma.
Typ jag och Hannah ska börja på boxing eller något sådant. Svettas en massa och slå på saker. Det låter som en asbra ide. Teehee c;
 
Åhå, coooties. bies.
hejasgamlabildc:

Kommentera så är du söt.
» ALICE

Tack så mycket, du med! Fan vad fin blogg C:

2012-09-06 // 11:13:39
» Manda

sv: Ahhw, tackar ^^

2012-09-06 // 14:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-