Black Moustache

derp derp.

AWESOME HELG :DD

yes .. me geeky. Just nu sitter jag vid pappas nya dator ;33 den är snabb och fin.
Igår handlade jag julklappar med Felizya. Snäll men jävligt skum tjej ^^
Hon gick hem och jag väntade i två timmar på t-centralens fåntän på Elektra och Amanda som bara segade sig hela tiden. Så kommer en turk och tar foto på mej och kramar mej och så får han mitt nummer och så smsade han mej hela kvällen. '
Efter att Ellie och Amanda kommit så sålde vi kramar utanför stadium men ingen ville ha :c en snäll tjej gav hos tiokronor ^^
Åkte hem till Ellie, hade skojj, såg på Julias ögon vilken jag redan har sett. Mitt i filmen så ringer någon och vill ha tag på min mamma. Amanda är helt stensäker på att det var hennes kompisar från Lund och vi sa skit mycket skit till dom.
....Det visade sig sedan vara hennes kompisar .. pinsamt :$
det var fett jobbigt att skriva på den här datorn. PUSS OCH KRAAAAM C:

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-