Black Moustache

Disan är fiiniis.

Kom nyss hem från Sofia. Vart där med Ellie och Amanda C:
Mysigt. Vi färgade Sofias underhår rött. Det blev jätte fint men vi gjorde inte mycket mer ^^

JAG SPRANG BEEP TESTET IDAG. *STOLT SOM FAN*
glömde jumpakläder ._. men sprang ändå! Fick en applåd C:

Anyways. mina kinder är fortfarande sjukt kalla efter min promenad från tunnelbanan.
Lyssnar på You and I som får mej att tänka på Amanda ;33 Vägrar dock äta mat för fittmorsan sitter där och svällar över med sitt fett på sin lilla stol.

USCH, hatahatahatahata.

Ska färga om mitt hår IGEEEN. blev inte nöjd ;$ För imorgon ska jag träffa Disan och sen vara med Ellie och sova över och lite sådant mysigt :D


snodde Sofias vackra bild från facebook ^^

Kommentera så är du söt.

Om det inte är storm.

2011-12-02 // 19:49:29
» Sofia

Jag är verkligen så snygg! Eller kanske inte...

2011-12-07 // 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-