Black Moustache

Jag är forever alone.

Felizya, du är ju min fru. Du är det ända jag pratar om <3


MEWP MEWP!
sitter i datasalen på matten. vi ska göra något tråkigt mattetest sak. screw that!
HAHA, idag stod jag på toan med Amanda, Irma och Sofia och åt hårda lussebullar och berättade toalettskräckhistorier. typ när syskons kompisar kommit in när man var och duschade eller sket.
Senså sa jag att jag hade en superbra och att ingen kan knäppa upp den :D så kommer Sofia som en freaking ninja och knäpper upp den på 1 sekund.
Okunnig som jag är blottade jag hela magen och försökte knäppa bhn igen. Så ÄNTLIGEN fick jag i den och skrek ööver hela korridoren så kommer Mr Spencer och ba: PARDON ME ?! D:
AWW, så kommer han fram till mej och ba; WATCH YOU LANGUAGE!
Garvade ihjäl mej ^^
såå, nuu ska jag gå och skriva fejk resultat på tavlan så det ser ut som jag gjort något idaag c:
Ska också börja kommmentera massor på Felizyas blogg ;33

TJILLEVIPPEN! 8D


Kommentera så är du söt.

Hej, jag heter Felizya, jag är mer igenkänd i denna blogg än i min egna.

2011-11-30 // 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-