Black Moustache

I need to pee and then I don't

Är nervös. Stress blandat ångest i en och samma huvud.
Usch, ja. Fy. Har varit på utvecklingssamtal. WOHO. Åh, nej men det gick hyfsat bra ^^ min lärare är så pass ung att hon har riktig bra humor. 
I like her.
Iaf, mår inte bra. Är nervös inför imorgon. Ska träffa en super söt kille och jag bara vet att allt kommer skita sig åt ena eller andra hållet.
Spenderat hela dagen åt att rita. Det är typ min terapi c: 

Imorgon blir det också bra för då ska vi se spindelmannen på svenskan :D
AWW YEAAAH.
anyways. så jag ska bara njuta av dagen.
inte så fin bild då men :c Jag idag. Oredigerad.
så det där är en fjäder iaf. Jag tyckte den blev fin men vinkeln är ju skit konstigt så dont blame me. Vill tatuera in det :c

Kommentera så är du söt.
» Bff

Skitsöt du är i lila hår :D

2012-04-18 // 12:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-