Black Moustache

Love hurts. Boys lie. Friends cry. People die. Parents yell . You always try. Your never good enough and you dont know why.

I just wanna be okay.
Yes, emotional-crap. så ja. Jag ska egentligen åka till Nynäs osv men jag hörde nu att deras son blivit sjuk så vi får se hur det går, om jag åker senare i veckan eller så. Ah men ja c:
Har typ gråtit hela veckan. Ingen jävla aning varför :c typ pms skit sak någonting. men jag mår bra c: Ska färga håret snart hade jag tänkt. ska typ färga med Cajsa. wIIE. Blir alltid så superglad då ^^
Ohyes, jag älskar hår .. massor med döda celler osv. fuck yeah!
Nejdå. Veckan blir väl kul ändå. Alexander är på Gotland, Sofia är på landet, Isa är ledig imorgon and then .. I don't fucking know. ska vara med kompisar så mycket som möjligt hade jag tänkt.
mys c:
åh, så söt man inte får vara då D:
Smink och hår av dagens val iaf. KRAM

Kommentera så är du söt.

Vi har redan färgat cajsas hår, hahah :c

2012-04-06 // 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-