Black Moustache

Oh yes. Jag suger på att blogga. Deal with it or kill a raindeer.

Det är torsdag i dag. Fin dag ...
Or something. Är typ aldrig social längre .. I mean wtf? :C I have no friends. NEJ, för nu blir det partyparty i helgen ^^ Oh, vad jag överdriver bra. Ska dock träffa mina allra bästa vänner samtidigt. Vad kan gå fel? Typ tappa bort oss i Ellies hus..
Uhm, jag red idag. På en häst. Så ja, jag fick Zoran. Finaste hästen någonsin. Jag vill ha honom :c
Det gick super bra. Fick massa, massa beröm! :D det händer oftast aldrig men ja, idag är jag typ bara super glad och ser allt positivt! Noo .. men nästan.
Imorgon ska jag träffa Nesim. Intressant och så, nej och alla som frågar mej om vi har haft sex kan sluta :c för det har vi inte ^^
ska typ sova nu .___. yes. klockan är åtta.

Kommentera så är du söt.

Aww vad fin du är Ella önskar att jag hade ditt hår! Haha vadå vill du inte ha sex med honom eller? ;)

2012-05-01 // 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-