Black Moustache

onsdag ;___;

Ohja, Jag har väl inte varit så bra på att blogga då så jag fortsätter där jag lämnade det.
Gick upp 8.00 för att få mej i ordning till Alexander D: Hemskt som fan var det. Håret och allt blev katastofalt. Jag vill döö. Iaf, åkte dit till 11. Fick vänta. Hate. 
Självklart var det en liten religös kristen fucking grupp på plattan som frågade oss om vi älskade Gud mm. MEN JAA, självklart älskade vi gud! vem trodde dom att vi var? D: Lol, ne. Gud suger.
Ah, så var jag med trevliga Alexander i 4 eller fem timmar kanske. Åkte hem och somnade i soffan.
Sov från 16.00 till 22.00 Så jävlans skönt var det. Pratade tydligen i sömnen också ^^
Mina ben fick blodstop så satt och skrek hela kvällen. Fan det gjorde jätte ont ;_; Usch.
Ah, well. Inga bilder :c

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-