Black Moustache

Sex, drugs and rock n' roll!

Lördaaag c: Sjunger som en svala. Se?
Bästa dagen på hela veckan. Först började det med att jag åkte och köpte en gigantisk bur av en familj som skulle ha chinchillor i dom men pappan blev alergisk så de var tvungna att lämna tillbaka dom :c Sorligt men ja :( Vi fick buren för halva priset den var värd. KANON + en massa gratis prylar. Värsta kapet!
Åkte hem och satte ihop den. Skit svår att sätta ihop D: Den får knapt plats i mitt rum. Typ jävla gigantisk! Jag tror den är runt 170 cm hög och Idunno, 1m bred?  Mina råttor ser jätte små ut i den buren ^^ nyx var ett smartass och fattade direkt det där med röret och upp och ner mellan våningarna men Ninja är trög som ett aphuvud! :c Hon vågar inte ens gå ner! D:
anyways. Åkte in till stan med hela familjen. Mötte Mormor och hennes pojkvän, min moster och hennes fina familj. Åt middag på en jätte fin resturang. Fick vänta i 1,5 timmar på maten. Jag blev jätte ledsen :c Det var tråkigt. Gott iaf. Åt på 10 minuter ^^
Ah, så ja c: In på kulturhuset och in på stora scenen. Såg De tre musketörerna. Klassiker som ni nog har sett men det var mer rockinsperierat typ. Ja. Massor med rock klassiker och lallala. Den var super bra :D fast handlingen fungerade inte alltid. förstod dock det mesta :3

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-