Black Moustache

Dalarna

Hej ho. As länge sen. 
Har börjat skolan för ett tag sen och sen och efter det så har jag bara varit social med Sofia på eftermiddagarna och sen gått och lagt mej vid 20/21 då jag varit dödstrött. Det har dock inte hänt mycket. Blonderade håret och det blev faktiskt as bra ^^. 
I alla fall så åkte jag, Emelie och våra små mammor upp till deras landställe i Dalarna. Vi red små islandshästar. Lilla Traktur fick jag. Ap söt med isblåa ögon. Så fin c:
Det har dock varit skit väder och jag var mest kall och blöt mesta delen men det har varit himlans mysigt. På vägen hem åkte vi förbi en liten godis affär med minst 2000 sorters godis. Vi köpte för nästan 300 så nu är jag nöjd ^^  
I byn så fanns det bara små snea röda hus. As söta. De flesta kunde man knappt bo i men dom var så charmiga att jag var tvungen att ta lite bilder.
 

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-