Black Moustache

Älskar Hannah, k.

Sitter och typ myser i sängen i mjukisar och kollar på South Park. 
Saknar pojkvännen och mår inte bra alls. 
Usch och fy. 
 
Iaf så var ju hela södra Stockholm nerstängt typ. Vad fan hände med elen egentligen? Var med Daniel och vi kom inte in i hans lägenhet pga att hans portkod inte funkade och han inte hade några nycklar. 
Jag var tvungen att hoppa upp och ner som en ekorre för att knacka på hans grannes fönster. Pinsamt men det var dock mysigt att lyssna på musik med tända ljus osv. Fiint.
 
Ska klippa mig snart. Ye man. Hoppas det blir av. Har velat klippa mej i flera veckor nu. Känner att det veeerkligen behövs en klippning men ska också fixa skolan. Satt upp som mål att gå hela denna och nästa vecka och sedan har jag inhouse, vilket betyder att jag börjar åtta och slutar fyra och jag ska sitta inlåst i ett rum och göra uppgifter hela dagen där jag inte får träffa min klass eller mina vänner alls under dagen men jag ska tycka att det ska bli skönt att slippa störningsmomenten i klassrummet och så får jag ju som privat lektioner. 
 
kuul. Puss. Palla bild.

Kommentera så är du söt.

Har bestämt mig att jag ska komentera på alla dina inlägg från och med nu. Lova ya bro! <3

2012-12-05 // 21:14:36

Din pojkvän är en jävla player

2012-12-16 // 11:10:46

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Förlåt om jag stör, men jag undrar bara ifall du har något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från ModeMikael

2013-01-27 // 11:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-