Black Moustache

Freja :DDDDDDDDDDD

NU JÄVLAR SKA VI VARA SOCIALA! I'm in if you're in.

Idag kommer det kanske bli en aning awkward. Isa kanske inte kan och jag har massor med fina kompisar som äntligen är hemma idag. Tänk om jag lovat för mycket ? D: Tror inte det ^^ men ändå. Brukar alltid sluta med en kväll ensam tittandes på gammla favoritfilmer och bli sådär skit äcklig på ett mysigt sätt.



Lekte med kameran igår. VÄÄÄLDIGT LÄNGEEE. Först klädde jag upp mej till en fågel ^^
De bilderna blev lite skumma så ni får nog inte se dom men sen skulle jag leka fjortis på ett äckligt sätt men det funkade inte för jag blev för snygg.
Ja ... fjortisbilden där uppe ._____. What's ya'll think. Fjortis enough?

Tänkt på att jag snart är fjortis. Tänk när man var 10 och ville vara fjorton osv sov.
men just nu är jag skit nöjd med min ålder även om jag tycker att jag är allt för lång.


Nu ska jag äta frukost. Choklad antagligen ända sedan pappas fjäskjulklappar kom in så är det allt jag äter nu.
AAH, jag älskar julen ^^



OWH. Glömm inte att lämna in en fråga down stairs på min frågestund ^^

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-