Black Moustache

Julmust c:

sitter och känner mej nöjd. Nu jävlar har jag frågor ^^
Mitt chokladkakelöfte består .... c:
Anywas. Idag har jag inte gjort ett skit! Älskar sånna dagar ;33
Imorgon ska jag nog träffa Isa om jag inte blir allt för nervös men det ska nog bli bra.
Isa är ju väldigt speciell c: Det ska bli roligt ^^

Hatar den pinsamma stunden innan man börjar bli avslappad men jag älskar ju de vänner jag har nu.
Amanda är ju magsjuk. Hon blir ju alltid det när man behöver henne som mest. En av hennes superkrafter D:

Ellie, Irma och Freja kommer vara hemma imorgon så nu ska jag bli social :))))))))



Kommentera så är du söt.
» freja

Wiho! Im home, if u ment me? Vet nt hur många frejor du känner men ja e hemma o ja ska oxå bli social! :D

2012-01-08 // 00:17:56

MONGO, DU SKA VARA MED MIG IMORGON! ;@@@

2012-01-08 // 11:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-