Black Moustache

mornin' ya'll c:

yees, hill billie style c:
Sitter och kollar på Grimm med mina päron. Den serien är bara skum ...
WELLL, igår så var det folk här. Familjen BN och grannarna bredvid. De har en suuuuper söt liten pojke på 2 år som sprang runt och skratt skrek och pratade massor som ingen förstod. 
Det var mysigt ;) Fast var så trött eftersom Irma, Amanda och jag hade varit uppe hela natten och sett på Black Sheep, The Tale of the two sisters, Amusment, The Land of the living och American Pie.
Vi åt typ massor med skit ^^ Fetto kväll FUUUCK YEAAAH :DDDD
anyways, Idag ska jag träffa Amanda, få min iPhone och förhoppningsvis lägga upp  min video på era frågor ^^
Vi ska ut på stan och göra den videon ... AWKWARD. 
Så nu måste jag skriva ner alla frågor. I mean .. WTF? D:
Jobbigt men men.
AKEJ POOOOWWWS, så nu ska jag nog gå och fixa mej c:
NOM NOM NOOOOM ... gammal bild från syd Afrika .. Utan plattat hår D: SCANDAAAL!

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-