Black Moustache

Mycket som händer under en helg.

well, i fredags var det studie dag.
Sov tills jag storknade och så blev jag utsläpad av Ramanda OLOLOLOLOLOLOL, blev sur som fan.
Vi bråkade osv. But now we're cool :33
Så jag dissade folket och åkte med Marcela och Lilliana till Gamla stan vilket var så jävla mysigt!
Fikade på ett grymt sött litet cafee och sprang runt lite i stan. Rev upp min jacka och drällde fjun all over the place. Pinsamt :C
EHEHM, Marci sov över och vi hade kul c:
Filmer och shit.
Åkte runt efter det. Skulle egentligen åka och träffa Fredrik men jag gick vilse och orkade inte :c
så nu sitter jag här. Forever alone på en lördagskväll och tittat på Dexter. älskar det ;_;

Kommentera så är du söt.

När kommer svaren på frågestunden?

2012-01-31 // 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-