Black Moustache

¨Snabbt inlägg c:

Ska snart till ridningen men just nu äter jag middag ^^ Tidigt som fan men what the hell
Hade hellre träffat Amandas kawla kompis Nemo men nee.

Sååå, idag är det sista dagen att kommentera på min Frågestund .. nehepp, det blev ingen länk ^^
Jag har hotat runt lite så förhoppningsvis kommer ni fråga lite ikväll c:

Jätte stressig morgon. Vaknade sisårdär runt halv nio ^^ MEN jag hann med alla lektioner fast med en några lates.




STORT tack till alla som orkat med min hemska frisyr idag ^^
Sahar sa att det såg ut som om jag vaknat upp ur en mardröm D:

well, matten var rolig idag .. that's it. Gav också min presious teckning till Amanda ..  Glömde att ta foto.
Hon gav mej töjningen. It's hurts like hell ^^ Gick från 1,6 mm till 3. Inget jag rekomenderar direkt.

Sitter i soffan med en sjuk storebror som tycker jag är skum för att jag tar egopics ... vilket han också gör har jag hört ^^ men ändå. Vi ser på Resident Evil .. andra Resident Evil. Helt klart min favorit of all time :DDD

Mamma kör mej idag så att jag slipper åka buss i det här skit vädret <3
så vi åker väl om 20 minuter. Ska äta upp nu c:

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-