Black Moustache

Urinvägsinfektion. AWW, fuck yeah!

Inte riktigt men skulle inte bli förvånad om vi fick det ^^

Imorse träffade jag Isa klockan 11 för första gången D: That was cool :333
Jätte blygt i början men jag tror vi blev lite mer avslappnade sen ? eller, fan jag har ingen aning ^^
Kom dock försent. Lite pinsamt men what's ya gonna do?

WEELLL, efter det träffade jag Amanda :DDDD
Jätte längesen jag såg någon av mina vänner. Sen kom Ellie, hon skolkade från sin fotbollsträning ._.
HELL YEAAH.
Det var en super duper mysig dag men vääldigt kall :s

No photos D: SORRIIIEEE. men har ingen kamera på min mobil TT^TT sad but true. FAST ska få ny så då jävlar ^^


We'll .. I need some photo, right? D: That's the only one not related to something ... sort off :S


>Frågestund<

Kommentera så är du söt.
» Eyra

ååh tack! :) haha

2012-01-09 // 20:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-