Black Moustache

hagel

Bara jag som vaknade upp med storhaglet? Jag hade också öppet fönster så jag fick aldrig någon ro i min kalla säng :c alltså vad fan? En jävlans massa hagel var det. Åska n' shit.
Blä, ända meningsfulla stunden på dagen var då jag åkte och hämtade upp min mobil från Tele2 då jag har fått en heelt nyy för priset av 600 c: min gamla blev tappad i golvet och ballade ur så ja. Jag är glad.
 
Köpte för övrigt vanlig permanent röd hårfärg. Tänkte att jag inte orkade fixa med håret så mycket mer men nu är jag rädd att det ska bli fult D: jag kan inte göra om lika lätt men jag ska nog göra det ändå ^^ Kladda på lite blått så det blir lite lilare. 
 
Så det var allt typ, ska beställa in super duper billiga kläder som jag typ dreglar över för att det är så billigt. Dock är det mesta slutsålt. Ska prata med mamma imorgon c: Godnatt.
 

Kommentera så är du söt.

Sv: men tack så jätte mycket!
Jag blir super glad;*

2012-07-19 // 09:54:27

sv: Tack :) ♥
Klicka på högra hörnet längst upp till höger på min blogg så kommer du dit ;)

2012-07-19 // 10:21:29

SV; Tack så mycket gud vad glad jag blir! :D Jag fotar med Canon eos 550 D och jag fotar i manuella inställningar vad fotar du i! :D

Svar: Haha, jag fotar i min mobild ^^
createdbyella

2012-07-19 // 10:22:00
» ♥JC

Sv: Jo gör det! :) Jag testade, men det gick väl sisådär, aha ;) Tack! :)

2012-07-19 // 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-