Black Moustache

hehe

urk, jag har inte varit inne på datorn/bloggat på ca en vecka och det har varit underbart!
Jag tänker inte blogga om allt onödigt skit så läs inlägget för att hinna ikapp!
I söndags hade jag och pappa en gemensam födelsedags fest för skäkten. Jag fick 1600 kr, 300 på presentkort och massor av godis och blommor! 
Dagen efteråt var det min födelsedag. Mamma och Erik bjöd på kakor i sängen om mamma gav mej ett par örhängen och en mobilladdare. Sedan blev det skola och massa kramar. Fick två iphoneskal. Ett från Hannah och ett från Sofia! <3 Världens finaste människor. 

Åt middag på finfin resturang på kvällen och sen fick jag en massa lampor av pappa som han tänkt sätta upp vid min spegel i mitt rum. Så jag får egentligen inte alls så mycket i present av min släkt men det duger gått c: 

Tisdagen skippade jag skolan och drog med farfar till farsta för vår årliga shopping som min födelsedagspresent. Fick allt för totalt 700 kr. En simpel svart och vit randig tröja, ett par ursnygga shorts och en svart och mycket enkel axelbandslös klänning som jag tyckte skulle bli lämpligt till skolavslutnings klänning. 

Onsdagen var Amandas födelsedag men tyvärr träffade jag inte henne alls den dagen. Efter skolan var jag och Harlee ute och sprang med våran kondition. Det blev håll för mej så jag dog .__.
Torsdagen träffade jag Amanda och gav henne hennes present och hon gav mej min. En superfin svampbob tröja! c: Love it! Sedan ridning och pizza. 


Så, ja. Idag är det freakin' friday och regn. Legat i sängen hela tiden efter att jag slutat skolan vid halv 3. mys. Mamma är ute och tränar och ska sedan köpa upp hamburgare och hyra film. Mys.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-