Black Moustache

Aloha.

-Mmyes :3

Idag  är det måndag :D Jag gick hela skoldagen. Fick en mycket efterlängtad kram av Irma, jag saknar henne dö mycket :c USCH, vi ses aldrig. 
Iaf, inte mycket idag. Jag har kommit ikapp en hel dej osv. Idag blir det Teater och imorgon ska jag till soc. Fuck no, I hate that shit men skolan vill tydligen ha mej där. Mamma ska också dit TT^TT 
IT SUCKS!

HAHA, jag ska typ också gå till Sofia helt random, fick adress eller vad jag ska säga. Ja,en beskrivning fick jag iaf. Hon bor tydligen jätte nära ^^

Nu, innan teatern ska jag nog göra lite läxor osv. Har precis kollat klart på the Walking dead och gjort pana cotta. MWHIHII, den är helt rainbow :D så fint. Bilder kommer iaf sen ^^

Jag har lust att få långt hår :c Vill, Vill, VIIILLL!

Aja, pengar. Pengar. Pengar D:

omnomnom.

Kommentera så är du söt.
» Sofia

Om du ska gå hit måste du säga till så att jag vet att jag ska vara hemma! xD

Annars blir det inge kul :c

2012-03-05 // 23:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-