Black Moustache

Fukk

Tisdag idag. Glömde att berätta att jag tappade bort mej i hela Stockholm. 
Gick först till en liten station vid tcentralen som jag aldrig sett förut. Tydligen skulle man åka hiss upp mot farsa strand men jag vågade inte för att massor med turkar var där och såg ut som ligister D:

Så jag virrade först upp, sen ned. Sen upp igen och sedan ännu mera upp tills jag äntligen hittade rätt. Tog tunnelbanan mot Skarpnäck för att slippa vänta och byta vid Gullmarsplan ist men nejnej, satt och smsade så jag missade Gullmarsplan. Åkte tillbaka. Åkte för långt. Väntade, orkade inte vänta. Tog tunnelbannan mot Hagsätra ist för att då också byta vid gullmars. MISSADE IGEN! FUU, orkade inte så jag gick av vid svedmyra och gick därifrån.
Anyways. Sitter just nu med en cola i handen, smsar och tittar på den sista dokusåpan. lol, I like. 

Ja, idag har jag varit hela dagen i skolan. Wiihoo. Blev av med mobilen rätt tidigt så var tvungen att stanna kvar ^^ 
Dissade skolkuratorn. Fuck yeah! Bitch desirves it. Eller nåt. 
Efter skolan åkte jag iväg till Harlee och var hos hennes pappa. Första gången jag var där. Jätte fint faktiskt.
Tappade bort mej på väg mot tunnelbanan. jag ba, the fukk are this? Hamnade rätt iaf. 

Ska smsa, dricka cola, se på älskade tven och sova. Godnatt! ^^
sova, sova.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-