Black Moustache

HO HO!

Skulle egentligen gå till skolan idag men känner mej seriöst inte bra :C
Aja, sak samma. Skulle upp 6.00 för att komma till skolan 7.30 och ha möte när jag började 9.20 
I was like screw that shit! så låg i sängen och spelade död när pappa sparka på mej. LOL, han bar ut mej till bilen då jag hade bh och trosor så jag tog av mig bhn och då bar han in mej.
Glad jag blir att min pappa bryr sig om min kropp c: THANKS DAD!
Så jag typ sket i allt idag. Fy, vill ha en kram.
Ska för övrigt kolla om jag kan sova hos le friend på lördag. Han har egen lägenhet och allt. Så mysigt!
Ridning som vanligt. ololololl.
Ful bild på mej och allt! Hittade min vackra mössa! :D

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-