Black Moustache

I glue my buttcheeks togheter cooz Imma scenekid!

Ja, du. 
Skola idag. sög balle apa. Gick med mitt långa vackra hår! Fick beröm men jag tycker det var fult. Ska klippa av det en hel del! Aww yeah. 
Jag och Elektra åkte till farsta över spanska/franska lektionen och hittade en underbar affär med jätte billiga hårprodukter n shit som  jag vill ha c: LOL, typ white trash affär menmen.
Åkte hem, hade det tråkigt. Fick världens mest pain in the ass huvudvärk som bara är möjligt! Först började fingertopparna domna bort, sedan hela fingrarna, handen, armen, läppen, kinden och hela tungan!
Fy så jävlans läskigt det var. Jag satte mej i mitt mörka rum. Kurade ihop med med mina smärtor och somnade till Pirates of the carabien. 
Sov en timma kanske och sen fick vi gäst. Mammas asslickin boss kom it och hade det roligt! Wiihoo. 
Spolade tillbaka filmen eftersom jag missat typ hela och  så tittar jag på det nu. 

Planer för morgondagen blir nog läxor, hår och städning. Oh, just nu smsar jag med folk n shiet. ska dra från datorn. Puss.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-