Black Moustache

Inga ord finns till

För att beskriva lättnaden jag känner just nu. 
Jag har varit magsjuk hela dagen! Det var hur hemskt som helst, och ni kanske inte vill veta det här men jag hade fucking monster mens idag. Så från klockan sju på morgonen till kanske tre på eftermiddagen har jag sprungit runt och skrikit. Eriks kompis var här. HAHAH, jag brydde mej verkligen inte utan sprang runt och grät.
Skrek: "FAN DEJ GUD GÅ OCH TA DEJ I ARSLET! DRA TILLBAKA PENISEN MELLAN BENEN OCH FIS PÅ DEN! FY FAAAN .. jag kommer dö. jag kommer dö, ååh, nej! Jag kommer dö"

Efter det spydde jag upp gårdagens middag, dagens frukost och alla tabletter jag försökt att ta.
Försökt att dricka vatten och så men det funkade inte.
Jag låg i sängen och grät, mamma ringde akuten och hon ville köra in men jag det ville inte jag :C

Jag lyckades ÄNTLIGEN sova en timma och när jag vaknade var det som om Jesus haft sex med mej! ÅÅH, vad glad jag blev, jag kysste typ golvet osv. 

Mår fortfarande lite dåligt, ont i halsen och febrig men hylla Gud! För underverket. 

Så jag träffade såklart inte Fredrik men han hade gått runt och kollat in skumma människor så han var nog nöjd iaf ^^
Det var flera år sedan jag varit magsjuk så jag blev lite chockad D: ÄR verkligen hur glad som helst och druckit minst 15 glasvatten nu. Jag dör vad jag är glad.
Dagens outfit c:

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-