Black Moustache

Prataj

WOOOP WOOP.
Haha, nejmen jag har haft mina fina flickor här. Linda, Linnea, Hanna, Harlee, Minna och Joanna c: <---- Click'em
Så nu sitter jag hemma med en power king oh myser framför tven. Inget kul att kolla på men iaf.
Så ja, dagen började med att jag gick hem från Harlee då jag hade sovit där och  myst med film osv. 
Gick och shoppade loss i tallkrogen. HAH, nej men jag köpte en mega baota stor vattenflaska till mina råttor. Flaskan ska egentligen vara till kaniner men råttor går säkert lika bra. Ninja dricker som tokig så min lilla fjutt flaska räckte inte på långa vägar.

Köpte också hårspray och lasange ingredienser c: 
Åkte hem och duschade, lagade mat, städade och körde ut föräldrarna till bio. Harlee kom med chips och dricka :3 Sen kom resten. 
Vi pratade i säkert två timmar innan vi satte oss vid bord och åt c: 

Skrämde upp oss som fan med skräckhistorier typ D: Så kom Freja och hennes pojkvän CJ och typ skrämde skiten ur oss när dom skulle kolla till oss som min mamma hade bestämt. Typ dog. De skrämde oss igen senare så vi gick ut och kollade vad fan dom höll på med.. glömde att stänga dörren och de kom såklart in ._____. Jag skickade ut dom och så äggade vi deras fönster som slutade med krig! Senap, Majonäs, Turkisk Yoghurt och ägg använde vi som vapen och de hade vatten D: 
HAHAHA, alltså ååh. Det var typ bara jag som blev blöt. CJ lurade ut oss i skogen där jag rammlade två gånger :cc Skrapade upp hela benen osv. 

men det var kul som fan. Måste göras om. 
De gick hem för typ 40 minuter sen :3 Är glad. Det blev ganska lyckat.
Typ god natt eller nått. CJ och Freja ska kolla till mej i morgon. De är så söta! Även om de typ inte ska göra det ^^
Idunno. Crazy night. puss.
Fina Joanna :3

Jag blev super blöt D:
ifall du aldrig haft blodiga knän så har du aldrig lekt vilt.
oh, lol. försökte redigera bort mina orakade ben osv D: rispa och blåmärke.
men ser inte men jag skrapade upp hela rumpan :cc
bild bomb!
south park nu och sen ska jag fixa iordning mej till säns c: KRAM!

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-