Black Moustache

Sjunga Star Wars i duschen, le fansy!

Wee, Jadu.
Idag skolkade jag Science :c MEN JAG KOM TILL SKOLAN HELT SJÄLV! :D
Jag och Ellie gick och åt pizza ist för den crappiga skolmaten ^^
Ehm, inte mycket efter det. 

Red Logan idag. Första gången på den pållen. 
HAHAHA, jag ba: Åh, pretty pretty ponnie! Kände mej värsta dragen till honom! Han var så söt c: Myste osv men sen ute i ridhuset så tänkte jag "Fan, shit! Är han halt? Herregud vad han går konstigt! Har jag sadlat honom fel? Shit, jag har verkligen pajat den här hästen" men det var ingen som sa något så jag sket i det och red vidare.
Sen vid galopp så licksom släpade han bakdelen efter sig och kom inte alls i några galoppsprång så jag red fram till Ledare och frågade vad fan det var fel på min häst! D:
men som tur var är Logan bara väldigt stel och man märker verkligen att han försöker men att det går inte så bra så jag fick instruktioner och följde dom och lyckades få upp honom i en utmärkbalans ^^ 

GLAAAAD :33
Imorgon är det Fredag, heck yeah! Jag, Lilliana, Marcela och Ellie ska förhoppningsvis till stan och fika osv. Mys c:
Yep, så inte mycket mer intressantare att skriva.

Uhm, Jadu. Jag har fixat disken och duschat mej ren och vacker. HO HO!
Äter choklad som min älskade broder köpt åt mej! Älskar honom ;_; Eller inte. Nja men ibland så som nu! c:



Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-