Black Moustache

Sofia är sötare än mej ((((:

Oh, ja. 
Sitter med So läxan. SÅÅÅ skönt att känna att man kan klara av att få godkännt till sommaren. Dock inte nu till spts men ja, jag försöker iaf! 
Igår åkte jag iväg till stan klockan fem pga att vi slutat vid fyra och att jag hade två surgery's som gick kanon på. Så nu har jag offeciellt godkänd i matte och svenska! Grattis till mej.
Var i stan med Marci min. Fikade och köpte hårfärg. Trevligt, trevligt men jag färgade inte håret igår. JAG VÅGAR INTE! Hjeelp. Det kommer bli fult :cc usch. Är superduper nervös!
Japp, så nu känns det som jag drunknar i läxor men jag ska försöka ta mej ur det ^^ Är påväg mot bättre dagar även om det känns som om jag går genom gele.. 

Heck, jag ska gå till skolan idag! Jag vet men jag kan typ inte. Fuukk.
image description
gårdagensbild. wiihoo.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-