Black Moustache

Transformers is my religion, Optimus Prime is my God.

Idag blev det inga läxor eller städning, det får bli imorgon.
Åkte till Bea med mamma och köpte godis c:
Lockade hennes hår till en inflyttningsfest dom var inbjudna till. De åkte runt sex, vilket jag också gjorde. Åkte och träffade Shitlock :D första gången, nervös! 
Det gick bra hoppas jag! ^^ Hon kom hem till mej och såg mina fina råttor.
Träffade Sofia också. Mysigt. Vi pratade tills käften spräckte :c  Nejmen det var underbart och ganska kallt! :3 Gick hem till henne för att kissa. Gullig mamma och fin lägenhet! (; lekte gungleken i triangelparken också! :D Roligt! 
Urg, urg. Inget speciellt med det typ c:

Ehm, jaaaa. Kollade nyss klart på transformers, alltså jag älskar filmen mer än något annat men jag klarar inte av skådespelarna! Så dåliga att jag dör. Bumblebee är den finaste jag vet och Optimus är ju min Gud såatteh. Ja, pure love!
instagrambild, fint jo tack jag vet!
Ska kolla på massa film nu. Kram.

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-