Black Moustache

Nytt.

Skola idag. Massor av assesments osv, hann inte klart med allt på någon. Jätte mycket att gör :(( ska försöka komma ikapp nu i veckan. Iaf så drog Sofia och jag till stan i jakt på presenter osv. Det slutade med att jag köpte saker åt mej själv och sen rann pengarna iväg :c köpte iaf snygga shorts som jag tycker ser ut som en gammal isglass som fanns för, en röd baseball tröja som jag tänkte matcha med min röda bandana men skiten var inte samma färg D: köpte ny eyeliner också. Sen blonderingsmedel. Ska också köpa lila färg. Gillar inte min blå och älskade det ljuslila jag fick mot slutet. Imorgon blir det Farsta med Sofia i jakt på presenter igen antar jag.
Pappa är hemma och sjukskriven. Han missade sin medicin och fick hjärtklappning efter sin ärftliga hjärtsjukdom. Usch. Sak samma.
Puss och god natt! C:


Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-