Black Moustache

Sofia igen :3

Idag var det farsta igen på jack för presenter som vanligt. Hahahaa, ååh. jag är misslyckad :c köpte inget förutom en liten fin spray till håret för tio kronor. Sak samma. Skola som vanligt idag osv. Det gick bra ^^
På fredag ska jag banne mej köpa alla presenter som böhövs! D: om jag har råd :s Det blir nog bra i vilket fall som helst. Hoppas bara att det är okej med Marcela att jag släpar ut henne över hela stan. Ne men jag gör det snabbt, vet ju på ett ungefär vad jag ska köpa iaf ^^
Hehe, jadu. vi får se.
Sofia klippte sig idag och så. Hon klippte bort allt slitet och jag tyckte att det blev riktigt fint! c: men Sofia gick bara runt och klagade på hur fult och kort det var och hur hon inte kunde träffa killar på hela sommarlovet. hoho.
Älskar det faktum att min mamma har köpt ben och jerry till mej! WWOOOP WOOOP, desperate housewives och glass. Mys. Iaf. Puss och kram ^^
image description

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-