Black Moustache

Haloween

Kände att Höstlovet inte direkt var något att blogga om eftersom jag bara legat död i soffan typ. Det har varit så himlans skööönt.
Anyways. Var och tränade i söndags, hemskaste jag gjort. Mått dåligt hela veckan typ. Uuusch.
Hände inte mycket mer förän på tisdagen då vi åkte in till stan  och badade på central badet för att fira mormorn min. Byggnaden var helt fantastiskt fiin men jag blev inte direkt imponerad av något annat. Alla bubbelpoler höll på att brumma och fick platsen så omysig. Tyvärr så fick man inte fota något alls så bilden är efteråt, utanför.
 

Det var iaf några bubbelpooler och bastuar och en simbassäng  men inget mer märkvärdigt än så. 
Åt en god och mysig middag och sedan åkte vi hem då jag bara gick och duschade och plockade ihop lite saker och åkte till Sofia där jag spenderade natten med mys även om jag var så otroligt trött och typ somnade as tidigt. The typical jag.
 
Onsdagen fick jag stressa för att hinna med att åka till stan med Jacob, tanken var att vi skulle köpa en väska till honom men vi han ungefär bara med att köpa blonderingsmedel och toningsfärg till mej innan jag var tvungen att åka hem för att hinna hem och träna med mamma.
 
 
Det gick lite bättre även om det var ett hårt pass.
Efter träningen så gick jag och mamma in till Lidl och köpte enbart godis för 300 kr. As kul.
 
Så idag är det torsdag och jag väntar på att mamma ska komma och skjutsa mej till stallet och ikväll ska man färga håret lila! 
Ye, ska typ vara med Olga imorgon tror jag och sen är det Allhelgona på lördag då vi har vårt årliga mys typ. Ska till kyrkogården och tända ljus och sedan hem och baka bullar och dricka varm choklad.
 
Söndagen, höstlovets sista dag ska jag spendera med Marci får vi hoppas c: Mys.
Veckan efter är det ju Prao. Nervös D: Kom och hälsa på i godisaffären ^^
 

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-