Black Moustache

18 oktober

Torsdagar är en lowpoint för mej. Det är den stunden på veckan då allting rasar i samman typ. Nästan alla läxor är till på torsdagar och just nu försöker lärare klämma in allting under samma vecka innan höstlovet. De har ingen empati för oss elever. Denna stress är fan inte nyttig. 
 
iaf, jag fick prao igår. Wiiie. Sämsta praoen ^^ liten turkbutik godis i hötorgets tunnelbana. Kom in och hälsa på! 
De som jobbade där var super trevliga och det tog ca 10 minuter att gå in och fråga om prao och sen gå ut. Skönt att ha det iaf. 
Ända problemet är att jag slutar klockan sex :c Det är as jobbigt då jag ska på en konsert den veckan som börjar 19.30, så vill man köa and shit :c Dessutom rider jag klockan fem också. Det blir as struligt. Hoppas också på att få helg/sommarjobb där menmen. 
 
Kommer inte få se dagsljuset under hela jobbtiden ^^ Det ligger ju under marken osv. 

Anywaays. Såg nyss nya avsnittet av American Horror Story. Den var as bra! Dock tycker jag att avsnitttet var lite rörigt då dom hoppade mellan då och nutid men historien var braa. Även om jag vill veta mer om bebisarna.
 

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-