Black Moustache

Fudge.

Gick till Dagiset innan skolan, missade första lektionen också. Gick dit iaf. Alla små barnen var cp söta! Dom frågade om vad jag hette och om jag skunde rita med dom. Ååh, såå söta!
Pratade hursomhelst med dagisfröken och hon blev jätte glad över att jag ville praoa där och hon kunde nästan helt säkert garantera mej en plats men att hon bara skulle ringa sin chef och dubbelkolla. 
Sedan under spanska lektionen ringde hon och sa att dom inte tog emot elever från just ENGELSKA SKOLAN. 
Vad är det för policy? Det är nästan lite rasistiskt. Vad har dom för knäppa fördomar om denna skolan? Ne, vad sur jag blir! Nu måste jag ju hitta en ny prao! :c
 
Iaf så startade morgonen så.
Musiken var bara helt kaos för mej. Jag är hyfsat bra på piano. Säger inte att jag kan mina grejer men verkligen ALLA hade på högsta volymen på deras keyboards och såg ut som om dom var tre år och plinkade på tangenterna så att man fick ont i huvudet. Usch, jag är så trött på låten vi spelar. Höll på att bryta ihop och tänkte gråta på lektionen men ne, nu ska vi vara man och ta i tag i problemet. Fick spela låten för henne och hon gav mej ett C alla andra fick typ A men jag är så jävla trött på Green Day låten att om jag spelar den en gång till så kommer jag antagligen mörda någon.
 
Anyhoes. Spanskan var cp. Har fått ett starkt E på midterm betyget. Liksom wat? Varför kunde hon inte gett mej ett D? cp barn.
 
Skriver så himla långt. Tänker avsluta nu. Ska skriva novellen som ska in imorgon. HJÄLP :c
 
 

Kommentera så är du söt.

Hhahah, rasister mot Engelska Skolan x'D

Svar: Jaa! :c
createdbyella

2012-10-15 // 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-