Black Moustache

Förkylning och blod.

Fin rubrik. Lol. 
Gick till skolan igår med värsta hemska förkylningen. Snorade, nös och hostade. Hade spanska prov OCH GISSA OM DET GICK DÅLIGT D: Fuskade fram varenda svar. Hemskt. Får säker F. Sen blev det kvarsittning för skolket. Det var helt världelöst. man ska ju skriva en hel novell om hur och varför man gjorde som man gjorde typ. 
 
Gick hem medan alla mina kompisar var i stan och somnade klockan sju. Skippade middagen och bara gick in i en dvala. Vaknade klockan halb 12 idag och vinkade hejdå till mina föräldrar som ska till båten en natt. 
Gick sedan med råttorna till djuraffären nere i centrum. De var super duktiga när hon klippte deras klor. Hon råkade dock klippa för nära och lilla Ninja började blöda en aning. Hon verkade inte så van vid råttor eftersom hon fick dom alldeles för nervösa. Slutade med att jag fick hålla dom och då gick det lite bättre. Dom var verkligen jätte duktiga. Trodde det skulle gå mycket värre. Stolt mamma. 
Tänkte också handla men jag kunde ju inte gå in på Ica med råttor så jag gick hem och ska försöka tvinga Erik ist. Kanske går ner senare. Vi får se. 
Detta är faktiskt första gången på ganska länge som jag sover nästan ensam i huset. Ska förbereda mej genom att ladda ner massor med bra filmer c: och kanske lite läxor D:
 
 


Dom var ju så otroligt söta som små! Det är dom ju förstås fortfarande men nu är dom störee och med en bräckligare färg på pälsen.
 

Kommentera så är du söt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på
-